Frisör

Jag blir galen av att jag aldrig blir riktigt nöjd hos frisören, jag funderar på vart jag ska gå nu nästa gång vilket är om ca 2 veckor, är så trött på att få utväxt efter 3-4 veckor, det går inte att sätta upp håret då för det blir en så ful tydlig linje, suck. Denna gång ska jag be dom lägga i en toning eller nåt i hårbotten så utväxten tonas ut lite mer. Hade egentligen tänkt boka tid hos syrrans frisör när jag ska upp till Sthlm i slutet på april men sedan blev det att vi bara kunde åka en helg och då är det ju inte öppet. Är så feg att prova ett nytt ställe igen om jag inte vet av andra att det är bra. Funderar på att åka in till NK i Göteborg och prova där.

Mitt hår efter senaste frisörbesöket i februari

16649474_1229118317183454_3572050057311511459_n

Vill ha något sånt här

img_9847-1024x682

blonde-1024x768

4 thoughts on “Frisör

Leave a Reply

