Påsk

Jag ska fira påsk med lite grillning och tårta, ta det lugnt och umgås med familjen. Så trist att det blivit så kallt ute nu igen jaja snart vänder det väl:)

denna veckan tänkte vi åka in till stan och beställa barnvagn, vi har väl egentligen redan bestämt oss för en Emmaljunga, jag vill ha en vit i konstskinn, färgen är vi väl inte helt överens om men tror jag får min vilja igenom;) annars har vi inte köpt så mycket mer än kläder och lakan, täcke, filtar och kuddar. Så det är väl dags att börja köpa lite mer prylar nu som spjälsäng, skötbord, babynest m.m.

Måste också köpa lite mer kläder som passar till mig själv märker jag nu, 3,5 månad kvar så jag börjar bli ganska rund om magen hehe.  Råkade klicka hem en röd Spooks jacka häromdagen haha precis vad jag behövde, not!  Ska köpa till nåt snyggt rött schabrak till Celeb.

Det går bra för Tino i Lerum, han är duktig och utvecklas hela tiden. Lyx den som köper honom!  Kanske borde låna ut honom istället ett tag, who knows, jag har alltid trott på honom han är en oslipad diamant.

IMG_4295IMG_4305

Leave a Reply

