Måndag

Påsken har varit bra, vi var hos mamma igår och grillade och jag bakade en marängtårta som fick det att kännas som midsommar, jättesomrig med jordgubbar, blåbär och hallon:) Hemma  passade vi på att ta årets första bubbelbad ute också, kändes lite bättre i ryggen efteråt faktiskt, älskar att bubbla!

Denna veckan har jag ganska mycket inplanerat, ibland så kan jag få lite smått panik att ha för mycket tider inbokade alltså ja frisör, tandläkare och sånt som är utöver att jag bokar om… gillar inte att ha för mycket tider att passa. Imorgon ska jag till barnmorskan, alla prover ska tas, och hjärtslagen ska lyssnas på och magen mätas, känns alltid skönt att få allt kollat:) Vet att hon även skulle informera om föräldragrupperna som drar igång om några veckor. Utöver det så ska Celeb tävla, jag ska till frisören, vi ska åka och beställa barnvagnen m.m. Har en del inbokade provridningar på Tino med, spännande.

IMG_4337IMG_4344IMG_4370IMG_4371

Leave a Reply

