Love

Celeb var superfin igår, jag däremot frös för det var så jäkla kallt i vinden, våren får gärna komma tillbaka nu tack!

Idag var det äntligen dags för ett nytt besök hos barnmorskan. Jag har lågt blodvärde så ska börja äta järntabletter, 2 om dagen så får vi hoppas det vänder snart. Annars lät hjärtslagen bra och så:) Blev lite besviken över att hon informerade mig om att det inte är några föräldrakurser under sommaren, känns lite tråkigt, finns ju en anledning att man vill gå dom…

IMG_4407IMG_4410

Besökte butiken Påpall som har inredning och trädgårdsprylar. Helt ok men inget wow, köpte ingenting.

IMG_4415IMG_4416IMG_4418IMG_4419IMG_4420

Mitt riktiga ärende in till stan var för att köpa barnvagn och det slutade med en annan modell och en annan färg än vad vi hade tänkt, dock blev det en Emmaljunga som vi hade tänkt hela tide,  denna modellen är lite större och lyxigare. Färgen är den på bilden nedan och inte den från butiken, känner mig redan jättenöjd, hoppas det håller i sig haha.

IMG_4424IMG_4426IMG_4428

Har letat efter ett klädesplagg med hästar på så jag kunde inte hålla mig när jag såg denna bodyn med dessa fina hästarna på<3 nu får jag nog lugna mig lite med kläder hehe..men köpte denna i en lite större storlek.

IMG_4434

Leave a Reply

