Ny hjälm

Det är dags att införskaffa en ny hjälm, hade egentligen tänkt gjort det ibörjan av året men kände inte att det är någon idé nu när jag är gravid. Ska dock köpa en ny inom en månad då jag snart kommer börja rida igen;) Velar lite fram och tillbaka, har varit inställd på att köpa en Kep men nu lutar det mer åt en ny Samshield miss shield. Måste åka och prova lite olika hjälmar bara. Jag har trivts väldigt bra i min Samshield då den är väldigt nätt, speciellt sval är den dock inte. Vet inte alls om jag kommer trivas i en polo modell men det borde vara skönt vid sol och regn iallafall.

16325898_821363971338172_1493975321_o_grande

Leave a Reply

