Tiden går

Har hunnit med en hel del den senaste veckan, blev överraskad med en supermysig babyshower i Göteborg<3 häromdagen var vi ute med båt runt skärgården. Dagarna går just nu fort men ändå i slowmotion, skumt. Längtar verkligen till dagen D när han nu vill titta ut, hoppas det blir väldigt snart för nu är jag i vecka 39! benen och fötterna är jättesvullna vissa dagar och det hjälper inte vad jag gör, trött och seg känner jag mig också annars är allt bra. Vill verkligen inte gå över tiden och i värsta fall bli igångsatt så det får vi hoppas att jag slipper. Tänk om kanske 4 veckor sitter jag på hästryggen igen med lite tur;)

IMG_6395

Har slängt en del gamla höpåsar, dessa går inte att få tag på längre så jag tänkte beställa hem några från Kingsland istället.

IMG_6423IMG_6424

2 thoughts on “Tiden går

  1. Rider du ännu? Min dotter som fick bebis i juni hade nog också hoppats på att kliva upp i sadeln igen fort, men tyvärr så tar återhämtningen efter födseln längre än vad hon räknat med. Hoppas det går bättre för dig.

    Liked by 1 person

    • nej det gör jag inte, känns obekvämt och gör ont så det går inte längre:) självklart är det under förutsättning att allt skulle gå så bra som det bara kan och jag blir smärtfri fort men det vet man ju inte, kan bli snitt eller andra komplikationer. Hoppas din dotter är tillbaka i sadeln snart:)

      Like

Leave a Reply

