Back on track!

Idag var en riktigt härlig sensommardag, sådär perfekt ridväder:) Hade ett riktigt bra pass, kändes som båda av oss var i bra form fast vi kanske egentligen inte är det;) Känns som kroppen nu har återhämtat sig och det gör inte längre ont, det är rätt otroligt ändå att kroppen är såpass stark. Trodde jag skulle känna mig mycket mer ringrostig faktiskt. Är väldigt glad för mina Kingsland tights, det är de enda ridbyxor som jag kommer i för tillfället hehe. Kunde även ha dom i stort sett hela graviditeten, helt suveräna måste jag säga.

Fick lite presenter i lördags av min kusin och även fina kläder av mamma, bortskämd liten Noel:)

IMG_6977IMG_6979IMG_7010IMG_7013IMG_7014

Leave a Reply

