Klippt

Klippte Celeb förra veckan med ett gammalt skär så jag var osäker på om det skulle funka men det gav inte upp. Måste säga att jag är väldigt nöjd med den maskinen, har haft den i 4 år nu tror jag, en Avalon mooser.

Igår tog jag lastbilen och åkte till ett ridhus här i närheten där jag inte varit innan, egentligen skulle jag ridit med en vän som har sin häst där men vi fick inte ihop en dag denna veckan då vi båda kunde så jag tog med mamma som fick passa Noel i barnvagnen medans jag red och det gick jättebra, han sov hela tiden:) Celeb kändes jättefin och ridhuset var härligt att rida i nu när det är så härligt väder för det har inga väggar utan bara nät så man ser rakt ut, lite ranch känsla på det faktiskt, och blir bra ljus.

IMG_7559IMG_7569IMG_7570

One thought on “Klippt

Leave a Reply

